

Český vývojář Filip Husák zveřejnil novinky z vývoje své připravované hry Legacy of Valor. V aktuálním oznámení prezentuje plán vývoje a informuje o posunutí data předběžného přístupu. Nové datum zatím neoznámil, ale ujistil podporovatele, že další fáze vývoje bude stát za delší čekání.
Husák aktuálně pracuje na několika klíčových aspektech demoverze. V oblasti UI/UX se řeší grafické zpracování prvků jako je ukazatel zdraví, výdrže, rychlá volba předmětů, inventář, mapa, hlavní menu či ikony vybavení. Tyto prvky mají přispět k celkové přehlednosti a ovladatelnosti hry. Vývojář však upozorňuje, že UI z aktuálně dostupného videa je pouze pracovní a nebude součástí demo verze.
Soubojový systém prochází finalizací. Konkrétně se upravují animace pro boj beze zbraně, odražení útoků a bloky štítem. Zároveň se pracuje na animacích pro jízdu na koni a útok mečem ze sedla. Do vývoje vstoupil také animovaný teaser, který by měl hru více přiblížit veřejnosti.
V oblasti obsahu se nyní zaměřuje na narativní design, který určuje směr příběhu a herního světa.
Na sociálních sítích byla spuštěna oficiální stránka projektu Legacy of Valor na Instagramu, kde budou postupně zveřejňovány další ukázky a novinky.
Součástí oznámení je také zmínka o novém partnerovi hry, jehož jméno bude odhaleno v některém z následujících příspěvků.
Zájemci si mohou prohlédnout ukázku soubojového systému v aktuální fázi vývoje prostřednictvím videa zveřejněného autorem.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.