The Scarecrow
Popis hry
Vžijete se do role paranoidního zemědělce, který má strach o své políčko obilných klasů. Musíte ochraňovat svůj majetek před nálety hladových havranů strašáky a hlavně svou muškou.
Princip hry
Hra je postavena na principu přežití. Tedy musíte odolávat náletu havranů po určitý čas. Jak? Prostě popadnete flintu a jednoho po druhém budete posílat do věčných lovišť. Havranů je opravdu hodně a hra by nebyla tak jednoduchá bez bonusů. Tedy automaticky strašák havrany odhání pryč a dál máte na výběr ze čtyř bonusů, které mají nějaký „cooldown“ a převážně pro vás kladný efekt.
My grain field, my castle – Career mode
Havrani létají nad polem a vždycky po neurčitém intervalu sletí něco sezobnout. Toho se musíte vyvarovat, protože tím klesá kvalita vašeho pole. Vaším úkolem je udržet kvalitu pole nad 0%. Po náletu hra končí a za úrodu si můžete koupit nějaké vybavení či vylepšení.
Till the grain is left – Survival mode
Funguje na stejném principu jako survival mode s rozdílem, že musíte vydržet co nejdéle – čas je tedy neomezený. Všechna vylepšení máte na maximum.
Grafika
Grafiku jsem vyrobil v programu Inkscape, nechal jsem se inspirovat několika internetovými obrázky. Jedná se o mou první hru ve které bude vektorová grafika, což dokazuje obrysové zobrazení objektů v popředí, jejichž kresba je o poznání jednodušší. Snažil jsem se jí naladit do temnější a strašidelnější podoby.
Ozvučení
Výsledný efekt by měly dodat hudba a zvuky. Hudbu jsem se nakonec rozhodl dát jen do menu, aby ve hře nenarušovala poklidnou noční atmosféru a křik nepřítele :))
Program
Programově je hra samozřejmě dělaná v Game Makeru 8. Mimo cizích DLL a GEX jsem použil také svou GEX knihovnu NWinApi pro rozhraní Windows, kterou vyvíjím poslední měsíce.