

Popis hry
Tato připravovaná hra kombinuje průzkum, akci a logiku s důrazem na perspektivu a prostorové vnímání. Vývojáři experimentovali s různými kamerovými styly – od volně pohyblivé kamery po klasický pohled se čtyřmi stěnami známý ze starších 2D her jako Zelda. Nakonec se usadili na chytré kombinaci – hybridní systém, který umožňuje přepínat mezi fixní a volnou kamerou podle potřeby každé místnosti.
Různorodé struktury úrovní
Každý herní prostor je navržen podle jednoho z několika ověřených designových vzorců:
-
Otevřené huby s volným průzkumem
-
Pomalejší, větvené úrovně ve stylu „zámek a klíč“
-
Lineární, akční pasáže zaměřené na rychlý postup
Prostorová orientace a jedinečný pocit z lokací
I když horní pohled omezuje využití tradičních orientačních bodů, každý prostor je navržen s odlišnými vizuálními prvky pro snadnější zapamatování. Různé oblasti používají specifická prostředí, objekty a atmosféru, čímž zajišťují vizuální rozmanitost i snadnou orientaci v herním světě.