

V archivu Visiongame

V archivu Visiongame
Signum

Popis hry
Signum je původně název našeho softwarového projektu požadovaného na MFF UK, kde jsme získali magisterský titul v oboru počítačové grafiky. V té době nás hry jako Freelancer a FreeSpace 2 inspirovaly natolik, že jsme chtěli vytvořit vlastní hru, která by byla přinejmenším stejně dobrá jako Freelancer. Ale bohužel nedostatek volného času a málo aktivních vývojářů nás přimělo snížit naše očekávání ohledně hry a nakonec jsme vydali pouze beta verzi. Tím bychom chtěli říci, že Signum není kompletní, ale bylo do něj zahrnuto mnoho funkcí a krátký příběhový režim, aby hra byla hratelná a hodná své prezentace. Na původní ukázku hry Signum se můžete podívat ve videu Alpha Version.
Signum vyvíjeli (2003-2007) tito čtyři lidé:
Hlavní téma, design a hlavní programátor: Vladimír Hrincar
Shader FX a programátor: Jan Horáček
Instalace. Setup, UserGuide a Programmer: Jakub Hlaváček
Hudba, modely a programátor: Jan Ilavský
Dva z nás jsou bývalí členové staré bájné skupiny Hyperbolic Magnetism, a tak jsme se rozhodli vydat a představit Signum pod vlajkou znovuzrozené HM.