
V archivu Visiongame

V archivu Visiongame
Poseidon
Popis hry
Projekt s názvem Poseidon (Bohemia Interactive), který zahajuje vývoj mezi rokem 1996 a 1997, je moderním převzetím projektu Gravon s mnoha přidanými prvky.
Projekt Poseidon zprofesionalizoval celý vývoj her. Ke skupině vývojářů se přidal Jan Hovora na pozici grafika a Jiří Martinek jako člen externích programátorů najatých na tvorbu vývojářských nástrojů, který se v průběhu vývoje k firmě plně přidal. Hra byla navržena zcela od základu týmem vznikající Bohemia Interactive v domácnostech vývojářů. Ti ze svých domovů vytváří engine Real Virtuality, který kromě toho, že přebírá pár komponentů z předešlého projektu Gravon, je naprosto nový pro prostředí herního vývoje. Kolem roku 1998 se z tvorby začíná tvarovat první hratelné demo, které ukazuje všechny herní mechaniky a grafické rozhraní, které dokáže hra nabídnout.
Poseidon.exe – software engine demo
3Df_Poseidon.exe – if you have a 3Dfx card, for any other 3D card use Poseidon.exe only!
Press F11 / F12 to change resolution.