V archivu Visiongame
V archivu Visiongame
NANOZOA
Popis hry
Hru NANOZOA jsme vytvareli v podstate necely tyden. Od prvnich sketchu, pres renderovani pozadi a scriptovani, po horecne kompilovani projektu par minut pred deadline. Primarne neslo o hru samotnou (ac hru, strilecku v tomto prostredi jsme vzdy chteli udelat), ale slo o to, ukazat GameMaker komunite jinou cestu grafickeho pojeti her tvorenych prave v GameMakeru, proste jednoduche predvedeni grafickych moznosti jeho engine.
Presvecte se sami a nahlednete do sveta pod elektronovym mikroskopem, sledujte rozostrujici se pozadi a nepratele, kteri jsou mimo focus hracova plavidla. Pozorujte plankton, ktery reaguje na hracovy pohyby. Additivne blendovane particlove vybuchy, apodobne. To vse, bylo na cele te hre skoro to nejjednodusi, prave diky moznostem a sile GameMakeru a jeho prehlednemu skriptovacimu jazyku GML.