Vývojářské studio
Gaming 301
Vydáno
2. března 2022
Distributor
Gaming 301
Země vývoje
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne
Procesor
Intel Core i5-4440 or Ryzen 3 1200
Paměť
8 GB RAM
Grafická karta
DirectX: Verze 11
Pevný disk
6 GB volného místa
Jazyk titulků
Jazyk dabingu
Jazyk rozhraní

Popis hry

Leave No One Behind je taktická válečná hra v reálném čase. Zažijte jedny z nejtěžších bitev války ve Vietnamu v roce 1965 mezi americkou armádou a armádou Severního Vietnamu o kontrolu nad přistávacími zónami X-Ray a Albany a tábořištěm speciálních sil Plei Me.

Hlavní funkce

Veďte americké jednotky během klíčových střetů ve Vietnamu v roce 1965, kdy začalo plné nasazení amerických sil. Hra, inspirovaná reálnými událostmi a přizpůsobená pro hratelnost, zachycuje bitvy o kontrolu přistávací zóny X-Ray, přistávací zóny Albany a tábořiště speciálních sil Plei Me. Tyto bitvy určily průběh války ve Vietnamu a strategii obou stran na dlouhá léta.

Daleko od domova a čerstvě na bojišti musí americké jednotky čelit tvrdému a odhodlanému nepříteli s početní převahou. Jako jejich velitel budete muset využít schopné rozmístění jednotek, dělostřelectvo a leteckou podporu. Klíčovým prvkem jsou vrtulníky v transportních i bojových rolích. Každý život je důležitý a nikdo by neměl být zanechán. Musíte zajistit, aby nikdo nezůstal pozadu!

Hra pokrývá následující historické bitvy:

  • Bitva o přistávací zónu X-Ray
  • Bitva o přistávací zónu Albany
  • Bitva o kontrolu tábořiště speciálních operací Plei Me

Každá bitva je rozdělena do několika misí inspirovaných skutečnými událostmi. Hráči, jako velitelé amerických jednotek, musí splnit stanovené podmínky vítězství, aby mohli postupovat dále. Hra zahrnuje také několik čistě fiktivních vedlejších misí. Mise se odehrávají převážně během dne, ale zahrnují i několik nočních operací.

Prostředí

Terén je modelován na základě satelitních dat a historických map s ohledem na hratelnost. V případě přistávací zóny X-Ray zahrnuje klíčové terénní prvky, které hrály strategickou roli během bitvy: vyschlé koryto potoka jako hlavní linie obrany a termitiště, které sloužilo jako velitelství amerického velitele, podplukovníka Hala Moorea.

Terén a flóra respektují realitu vysočin středního Vietnamu, kde se hra odehrává: pláně a kopce pokryté hustou trávou a keři s roztroušenými zalesněnými oblastmi.

Pěchotní boj
Páteří hry jsou pěší čety, které nesou hlavní zátěž bojů, dobývání a držení území. Jsou vybaveny historickými zbraněmi, jako je útočná puška M-16, granátomet M-79, pistole Colt 1911 a kulomet M-60. Hráč může z čety oddělit hlídku, která má sice menší palebnou sílu, ale je rychlá a výborně pozoruje okolí. Pokud nejsou čety v bitvě zničeny, získávají bojové zkušenosti a zlepšují se. Prostřednictvím herního rozhraní může hráč čety posilovat novými vojáky a vybavením.

Dělostřelecká podpora
Dělostřelectvo je klíčovým nástrojem americké pěchoty, které vyrovnává situace, kdy je americká pěchota početně značně převyšována – což je v této hře časté. Může střílet klasickou vysoce explozivní municí, kouřovou nebo fosforovou. Zaměřování dělostřelby je kritická dovednost. Trvá několik sekund, než granát zasáhne vybrané místo; zaměřování probíhá pomocí mřížky s koordináty.

Letecká podpora
Bombardéry představují další zásadní prvek podpory pro těžce bojující americkou pěchotu. Ve hře je reprezentuje jednomotorový letoun A1-Skyrider. Jeho výzbroj zahrnuje napalmové bomby, které jsou nejen ničivé proti nepřátelské pěchotě, ale také vizuálně působivé.

Vrtulníky
Vrtulníky se staly symbolem války ve Vietnamu – a oprávněně. Poskytovaly mobilitu americkým jednotkám v konfliktu bez jasné frontové linie, vedenému v obtížném terénu bez silniční infrastruktury. Ve hře zastupuje transportní vrtulníky Bell UH-1 Iroquois (přezdívané „slicks“), které slouží k přepravě posil a munice nezbytné pro udržení intenzivních bojů. Stejný typ vrtulníků v odlišné konfiguraci slouží jako bojové vrtulníky poskytující flexibilní a včasnou palebnou podporu. K dispozici má hráč také menší vrtulník Hughes OH-6, který je rychlým průzkumným strojem.

Management
Hra obsahuje jednoduchý ekonomický systém, kde body získané úspěchy na bojišti slouží jako měna pro pořizování posil, vybavení, dělostřelecké a letecké podpory. Pokud jsou boje intenzivní a hráč během krátké doby dosáhne vysokého počtu bodů, může aktivovat možnost „broken arrow“, která poskytne neomezenou a bezplatnou leteckou podporu.

Nikdo nezůstane pozadu
Tento princip není jen názvem hry, ale také jedním z herních mechanismů. Mrtvé a zraněné vojáky musí hráč sbírat na nosítka a letecky evakuovat zpět na základnu. Pokud hráč tento princip ignoruje, bude penalizován ve zisku bodů. Ať živí nebo mrtví, všichni američtí vojáci se musí vrátit domů!

Zatím žádné recenze.

0.0
Počet recenzí (0)

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.