Popis hry
Prototypem hry Color Wars, který vznikl za cca 6 týdnů, se studio Mindware snažilo zaujmout publishera a získat peníze na vývoj. To se však nepodařilo a studio krátce na to ukončilo činnost.
Prototyp vyrobilo 15 lidí během šesti týdnů a byl hratelný. Základní princip je překvapivě podobný spíše módu Half Life s názvem Day of Defeat než čemukoli jinému.
Hrajete s paintballovými zbraněmi. Úroveň je rozdělena na sektory. Místo ukořistění vlajky musíte vybarvit všechny sektory, abyste ho ukořistili. Ukořistěním všech sektorů hru vyhrajete. Máte dva týmy obvykle se čtyřmi hráči. Každý hráč si může vybrat jednu ze čtyř tříd (malíř, cleaner, tagger, dodavatel). Zatímco úkolem malíře je vymalovat co nejvíce oblastí, cleaner může čistit sektory vymalované nepřáteli a vašimi spoluhráči (když jste vymalováni soupeřovou barvou, musíte se vrátit na svou základnu). Tagger může malovat tagy, jako například tag zámku, který uzamkne sektor namalovaný vaším týmem, tag teleportu a další. Nakonec vám dodavatel přinese barvu na bitevní pole, takže se nemusíte vracet pro munici do své základny. Hra samotná nebyla nikdy dokončena.