

Popis hry
Averdant (dříve známá jako Ultimate Total Petal Super Beatdown) je 3D akční beat ‚em up z pohledu první osoby pro jednoho hráče, zasazený do dystopické budoucnosti alternativního vesmíru. V tomto světě byla příroda zpustošena ve jménu strojového vylepšování a technologického pokroku. Ale příroda se rozhodla bránit — v podobě Wese, umělé rostlinné bytosti s jediným cílem: zničit mašinerii zla a zachránit přírodu.
Bojuj proti hordám kyber-lidí, parkouruj skrze rozpadající se města, sbírej mutace, vylepšuj své schopnosti a pěstuj semena ve své základně. Spolu s tajemným doktorem Moreauem se přibližuj svému cíli — zastavit ho. Navždy.
Ovládání
- WASD – pohyb
- SPACE – skok
- SHIFT – úskok
- I – inventář
- F – kop
- Levé tlačítko myši – útok
- Pravé tlačítko myši – přitažení nepřítele / grappling
- Chůze přes předmět – sebrání
Mutace
Hráč může umisťovat rostlinné mutace do slotů na hlavu, trup, ruce a nohy. Každá mutace má jiný účinek podle toho, kam ji zasadíš.
Nepřátelé
Nepřátelé se přibližují k hráči a způsobují mu poškození.
Existují 3 úrovně nepřátel:
- Lehcí
- Střední
- Těžcí
Stupňují se svou silou i odolností.
Mechanika vody
- Dash a přitažení spotřebovávají vodu.
- Vodu získáváš zabíjením nepřátel.
Tým V3ska (Team 4, Game Jam Trnava, Slovensko):
- Ján Letovanec – programování (C#)
- Tereza Verešvárska – pixel art, level design, GDD
- Adam Lintner – 2D textury, 3D grafika, UI
- Samuel Kováčik – art direction, 2D art, animace, koncept art
- Filip Kuttner – game design, pixel art, UI
- Lenka Šišuláková – supervize, management, 3D grafika, scrum, dohled nad Unity
- Bean Oravec – 2D textury, 3D grafika, UI
Externí spolupráce:
- Kristína Sabová – 2D grafika, textury, logo
- Wiliam Pál – 2D grafika, textury, promo materiály
- Tobiáš Lučenič (@zard.wav) – soundtrack
- Martin Janovský (sirpotoo.newgrounds.com) – úvodní animace
Hra vznikla během Game Jamu v Trnavě roku 2024 jako semestrální projekt.