


Západočeská univerzita v Plzni
2016
Západočeská univerzita v Plzni
Popis hry
Hráč se probouzí v místnosti plné zmrazených příslušníků posádky, ve které je vše pokryté blobem – cizím organismem, který vše rozežírá. Vidí kolem sebe rozežraného kapitána a robota. Pravdě podobně se ocitl v nějakém konfliktu, který musí vyřešit. Postupně se díky informačním panelům dozvídá, co by měl udělat pro záchranu lodi, která připomíná biblickou Noemovu archu, a na níž jsou v různých místnostech pozůstatky pozemské civilizace, včetně zvířat, rostlin a architektury. V každé této místnosti bude hráč řešit různé puzzly s návazností na následující místnosti. Zároveň je vše vykreslené dramatickým příběhem s překvapivým koncem.
Pavel Liška – game design, level design, scénář, dokumentace, 3D modelování, texturování
Martin Hugo Graubner – programováni, 3D modelování, dokumentace, level design
Michal Kocourek – koncept-art
Olga Teslyuk – motion design
Petr Šroub – programování okulusu
Jakub Šantora – AI programování
Martin Mašek – IK programování
Markéta Wolfová – asset store, dokumentace
Valentin Horáček – 3D modelování
Dmitrij Shinkaryuk – hudba
Petr Janda – scénář
Yevgeniy Rozhko – motion design
2016
Hraje určena pro: Oculus rift, Windows 7
8GB ram, i3-3240 3.4GHz, Win10, Nvidia Geforce GTX 960, 800MB HDD