Flora – Původní informace

Miroslav Žák – 24/06/2017

Psát o hře, jejíž vývoj je pouze v plenkách, není zrovna jednoduché. Vždyť jen grafika je již několikrát kompletně přepracována (na renderovaných animovaných sekvencích pracuje znovu od základů již třetí grafik). Stejně tak původní herní engine byl po faktickém dokončení zavržen a dnes pracuje zcela od základů na novém. Snad jen scénář je kompletní, ale i ten stále doznává mnoha významných změn, neboť jsou do něj zapracovávány nejnovější poznatky testerů. Ukázky, které máte před sebou, jsou tedy ochutnávkou něčeho, co může vypadat podstatně jinak. Díky těmto neustálým změnám není bohužel vůbec jasné, kdy bude hra dokončena. Jedno je ale jisté: veškeré změny vedou k dalšímu zdokonalení vizuálního provedení i zábavnosti. Flora je spolu s hrou Argo naším stěžejním projektem a v současné době jsou na něj upřeny veškeré naše síly. Jen výběr grafika pro celé herní prostředí trval déle než jeden rok, hudba je vytvářena na velmi specializovaném hi-fi zařízení a na kvalitním ozvučení pracuje profesionální digitální studio.

Flora, akční hra se strategickými prvky pro 1-2 hráče
Flora, překrásná ostrovní říše, kde lidé nikdy nepoznali žádné zlo. Veškerým nemocem, hladu i únavě Flóřané předcházeli pěstěním zázračné rostliny – Flory. Nic víc k životu nepotřebovali, kromě radosti ze života a té měli přemnoho. Jednoho dne však ráj skončil. Do Flory vtrhl mocný pán temných sil, zvaný jednoduše Tyran. Zahubil životodárné květy Flory a nahradil je narkotikem, jež zamořilo celou říši jako plevel. Rozpoutal pravé peklo na zemi. Zotročení Flóřané nemohou klást žádný odpor. Království Flora leží v troskách. Království Flora čeká na příchod zachránce…

Úkol se zdá být jasný: zničit utiskovatele a vymýtit Plevel. Přestože základní herní linie je právě takto jednoduchá, v pozadí hrají svou roli ještě mnohé další aspekty. Předně je nutno nejen zničit nepřátelskou rostlinu (Plevel), ale také vrátit každému ostrovu jeho původní rostlinu; tedy Floru. K tomu je nutno použít mnoha nejrůznějších pomůcek, které se ve hře postupně vyskytnou. Samozřejmě, že nepřítel nebude jen nečinně přihlížet, ale také on použije svoji taktiku k ovládnutí ostrovů Plevelem. I přes tyto komplikace hra stále zůstává velmi dobře hratelnou plnokrevnou střílečkou.

Více z logiky hry zatím prozrazovat nebudeme. Poodhalili jsme jen malou část toho, jak bude Flora ve své konečné fázi vypadat. Samotná hra nechť zůstane příjemným překvapením pro všechny znalce dobré zábavy!

 

Flora vzniká v několika jazykových mutacích. Pojetí celého projektu je v domácích podmínkách opravdu ojedinělé a není pochyb, že tomu bude odpovídat i konečný výsledek. My všichni z vývojářského týmu se na Floru již dnes velmi těšíme a doufáme, že se nám podaří přenést alespoň kousek tohoto nadšení i na vás!

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.