

Český vývojář Jan Žižka na Steamu vydal hratelné demo své připravované hry Machinefall – postapokalyptické realtimové strategie, která spojuje budování základen, správu zdrojů a rozsáhlé bitvy v obřím měřítku.
Ve světě, kde téměř celá lidská civilizace podlehla invazi mechanických brouků, hráč začíná s hrstkou přeživších a postupně buduje základny, obnovuje pevnosti a staví armádu schopnou čelit přesile strojů.
Globální válka o přežití
Unikátní prvek Machinefallu spočívá v jeho měřítku – celá planeta Země je herním hřištěm. Kamera dovolí přepnout z orbitálního pohledu až na úroveň ulice kdekoliv na světě. Hráči mohou vydávat příkazy jednotlivým jednotkám, nebo se soustředit na strategická rozhodnutí na globální úrovni.
Na bojišti se střetávají tisíce jednotek najednou – lidské armády proti obrovským rojům mechanických nepřátel. Klíčem k přežití je nejen taktika, ale také efektivní těžba zdrojů, stavba průmyslových komplexů a výzkum technologií, které posouvají možnosti jednotek i budov.
Co nabízí demo
- Úvodní misi a první technologickou éru kampaně.
- Postup od primitivních nástrojů po pokročilé technologie.
- Rozsáhlý technologický strom, který umožní různé přístupy k boji i ekonomice.
- Závěrečný souboj s bossem jako vyvrcholení dema.
Machinefall tak láká na velkolepou strategii, kde se střetává přežívající lidstvo s nezastavitelným rojovým nepřítelem. Demo je nyní zdarma dostupné na Steamu a dává ochutnat, jak může vypadat bitva o budoucnost planety.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.