Deadness: Hororový zážitek na invalidním vozíku ve VR

Miroslav Žák – 07/03/2025

Deadness VR přináší neotřelý a mrazivý zážitek, který hráče postaví do role člověka na invalidním vozíku, ocitnuvšího se v opuštěných prostorách tajného výzkumného ústavu. Ponuré prostředí, tajemné otázky a všudypřítomný strach vytvářejí unikátní hororovou hru, která se zaměřuje na realistický zážitek a nepřekonatelné napětí.

 

Kde jsem? Proč jsem tady?

Hráč se probouzí ve starém ústavu plném temných zákoutí. Atmosféra prostoupená tajemstvím a hrůzou ho nutí hledat odpovědi na otázky: „Co se tady stalo? Kam mám jít?“ Při průzkumu zdevastovaných místností a úkrytů je jasné jediné – v tomto místě došlo k něčemu strašnému.

Váš tep se zrychluje, dech se zadrhává, když se ukrýváte před nemrtvými bytostmi. Vše, co už je mrtvé, nelze znovu zabít.

Realistický hororový zážitek

Vývojáři Deadness kladli důraz na vytvoření co nejrealističtějšího dojmu:

  • Ovládání invalidního vozíku: Pohyb probíhá stejně jako v reálném světě – hráč používá pouze své ruce k ovládání všech pohybů. Tento přístup přidává na autenticitě a zvyšuje pocit bezmoci.
  • Naturalistická grafika: Detailní zpracování prostředí umocňuje ponurou atmosféru a vtahuje hráče do děje.
  • Intenzivní hororová atmosféra: Hra spoléhá na psychologický horor, který hráče nutí čelit jejich vlastním strachům.

Bezmoc a strach

Pocit bezmoci, který hra přináší, je záměrem vývojářů. Hráči budou vtaženi do situací, kdy se budou cítit zcela bezbranní. Schovávat se před nebezpečím bude každodenní realitou a zvuky za rohem či kroky blížící se temnotou vystupňují strach na maximum.

Zážitek, na který nezapomenete

Deadness není jen hra – je to plnohodnotný hororový zážitek, který vás bude pronásledovat i po vypnutí počítače. Realistická grafika, intuitivní ovládání a děsivá atmosféra vás ponoří do světa, ze kterého není úniku.

Jste připraveni čelit svým nejhorším nočním můrám? Deadness vám přináší zážitek, na který jen tak nezapomenete – pokud se vůbec odvážíte vstoupit.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články