
Way of the Hunter dostává velkou aktualizaci 1.26.7 – co je nového?

Slovenské studio Nine Rocks Games přináší významnou aktualizaci pro svou loveckou simulaci Way of the Hunter. Update 1.26.7, který je nyní dostupný pro PC, PS5 a Xbox Series X|S, přináší řadu vylepšení a nových funkcí, které posouvají lovecký zážitek na další úroveň.
Novinky v aktualizaci 1.26.7
- Vylepšená vizuální kvalita a výkon
PC hráči mohou nyní využít FSR2 a DLSS s novými nastaveními pro lepší výkon a grafiku, zatímco hráči na PS5 Pro se mohou těšit na optimalizovaná nastavení pro konzole nové generace. - Lepší správa zvířecích stád
Hráči nyní mají možnost sledovat fitness zvířecích skupin na mapě, což jim umožní lépe pochopit ekosystém a dlouhodobé dopady lovu. Dříve bylo nutné si data zapisovat manuálně, nyní jsou statistiky přehledně dostupné v herní mapě po každém herním roce. - Zlepšený multiplayer
Multiplayer nyní obsahuje pingovací systém, notifikace o připojení a odpojení hráčů a nový server browser, který zobrazuje mapu a obtížnost hry. Hráči v kooperaci nyní také snáze uvidí své parťáky. - Přidány nové funkce a opravy chyb
- Herní mapa nyní zobrazuje nejen čas v daném roce, ale i informace o tom, zda se zvířecí skupina nachází v soukromém nebo veřejném teritoriu.
- Hráči na obtížnost Hiker nyní automaticky obdrží značku na mapě, kde byl zasažen první krevní stopou lovené zvěře.
- Vylepšený HUDless mód umožňuje hrát bez uživatelského rozhraní s lepším přehledem o klíčových informacích.
Opravy chyb a vylepšení stability
Aktualizace rovněž řeší řadu bugů a chyb, včetně problémů s přebíjením brokovnic, zvukových chyb a špatných údajů v encyklopedii hry. Vývojáři opravili také problémy s pohybem kamerou ve vozidlech, plovoucí stromy v Transylvánii a vylepšili detekci střelby a zranění zvěře.
Připravte se na lov ve Way of the Hunter
Díky této aktualizaci se Way of the Hunter stává ještě realističtější a plynulejší loveckou simulací. Nine Rocks Games stále naslouchají zpětné vazbě hráčů a pravidelně přidávají nové funkce a obsah.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.