Ve vývoji
Ve vývoji

Pushmania

Vývojářské studio
Kind of Games
Předpokládané vydání
2025
Distributor
Kind of Games
Země vývoje
Žánr hry
Platforma
Typ hry

Popis hry

Pushmania je navržena a vyrobená tak, aby se hrála ve dvou, přesto se dá skvěle hrát v režimu pro jednoho. Všechny kolekce map jde odemknout, všechny mapy vyřešit a taky prozkoumat příběh, jde kompletně sólo. Ve dvou – a na jednom stroji – se to lépe táhne!

Pushmania obsahuje i plnohodnotný editor, ve kterém si můžete navrhnout komplexní levely, hrát je s ostatními a taky je sdílet do světa. Plná hra vyjde i v češtině.

PUSHMANIA CHARAKTERISTIKY

  • prozkoumej kvalitní hru, která vzdává hold hrám z minulosti, které se taky zaměřovaly především na hratelnost

  • rozlušti upřímný příběh o dvou bratrech, který vytvořili skuteční dva bratři

  • potkej známé postavy z jiných herních světů

  • využij editoruvytvářej vlastní mapy a sdílej je s ostatními

  • užij si hru sólo nebo s kamarádem/kou společně na jednom počítači

  • atmosférický soundtrack reflektuje hloubku hry

  • inspirováno desítky let starou hrou napsanou v jazyce QBasic

VYŘEŠ, ODEMKNI, PROZKOUMEJ, BAV SE, PŘEHRAJ SI

  • odemkni a vyřeš více jak 256 map

  • bav se s postupně košatějící hratelností s každou odemčenou kolekcí

  • zažij nostalgický pocit v tematických kolekcích, které odkazují na staré hry, které Českou Republikou kolovaly (90. léta+)

  • dokonči všechny mapy k rozluštění příběhu 

  • přehraj si/ukaž ostatním tvá – automaticky zaznamenaná – řešení

PUSHMANIA HERNÍ MECHANIKY A MECHANISMY

  • každá mapa má jednoduchý cíl – dostaň zlatý objekt do cíle

  • manipuluj s objekty: posuň, přenes, některé objekty plavou, jiné vybuchují

  • dávej pozor na pasti a mosty, které se můžou propadnout

  • mapy mohou mít více jak jedno řešení

  • příběhový hub, či snad lépe dům je plný fiktivních postav a průzkum domu je perzistentní (průběžně se ukládá a mění se)

  • čím více je odehráno, tím více je odemčeno (kolekce, příběh)

  • každou mapu lze tunit, jak nejlepší čas, tak nejmenší počet kroků

HECNI SE – PUSHNI SE – A TRÉNUJ LEVEL DESIGN!

  • objekty do editoru se odemykají spolu s postupem ve hře

  • využij editor, co jen hrdlo ráčí – použití, tvorba, ukládání, export a import nejsou nijak omezeny

  • trénuj puzzle level design – návrh logických map – tím, že jich vyrobíš co nejvíc a taky je všechny na někom otestuj.

Zatím žádné recenze.

0.0
Počet recenzí (0)

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.