S radostí představujeme novinky ve hře Rocket Boots Mania, které posouvají zážitek z hraní na další úroveň! Níže se dozvíte více o novém Create Mode, menu pro komunitní výtvory, efektech rychlosti, přepracovaném HUD, novém Training Hubu a také o příběhovém pozadí hry.
Create Mode: Tvořte vlastní mapy
Hlavní bod našeho seznamu slibů pro Early Access je nyní připraven k testování! Nový Create Mode vám umožňuje procházet knihovnu modelů, umísťovat je do scény, otáčet a přemisťovat dle libosti. Vaše kreativita tak dostává volné pole působnosti – vytvořte si vlastní mapy a sdílejte je s komunitou!
Komunitní výtvory: Prozkoumejte mapy od ostatních hráčů
Menu Community Creations umožňuje snadno procházet a hrát mapy vytvořené ostatními hráči. Můžete vyhledávat nejnovější přírůstky nebo se inspirovat doporučenými mapami, které bychom rádi vyzdvihli. Speciální poděkování patří prvním tvůrcům z naší Discord komunity, kteří nám pomohli vyladit chyby a přispěli skvělými mapami!
Efekty rychlosti a nový HUD
Pro zvýšení pocitu rychlosti jsme přidali nové kamerové efekty a přepracovaný HUD. Jak zvyšujete rychlost, FOV (zorné pole) se rozšiřuje, okraje obrazovky se rozmazávají a kolem vaší postavy se objevují linie rychlosti. Nový HUD zobrazuje aktuální množství boostu a nitro paliva, a také obsahuje ohnivý efekt, který dodává pocit, že jste „v plamenech“!
Training Hub: Naučte se základy
Nový Training Hub nabízí několik úrovní, které naučí nové hráče základní mechaniky hry. Navíc jsme implementovali nový systém detekce ovládání, který automaticky rozpozná, zda používáte klávesnici a myš, nebo ovladač, a zobrazuje odpovídající ovládací tipy.
Další vylepšení
Kromě hlavních novinek jsme implementovali spoustu dalších změn a oprav, které zlepší váš herní zážitek:
- Nové VFX pro Rocket Boots: Elegantnější a čistší vzhled.
- Lepší létání: Snadnější ovládání směru během letu.
- Vylepšené osvětlení, materiály, textury a odrazy slunce.
- Plynulejší přechody mezi úrovněmi: Díky systému hypertub.
- Vylepšený výběr postavy: Nyní umožňuje filtrovat jednotlivé postavy.
- Nová finální zóna na Rocket Island.
- Další podpora pro ovladače a zlepšení vstupních systémů.
- Vylepšené úrovně v hubu Islands a Mountains.
- Mechanika slide je nyní akce „držet“.
- Flip nyní dokáže ničit objekty.
- Wallrun přidává mírný vertikální pohyb při zahájení běhu po zdi.
- Další drobné úpravy a opravy chyb pro zlepšení uživatelského zážitku.
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.