Studio Omnia Ludus s hrdostí oznamuje svůj nový připravovaný titul Hlína, originální příběhovou mysteriózní dobrodružnou hru, která se pyšní jedinečnou estetikou a hlubokým příběhem. Hra čerpá inspiraci z klasických herních děl, jako jsou The Neverhood, Night in the Woods, Little Nightmares, ale také z českého prostředí a osobního života vývojářů. Vydání je plánováno na začátek roku 2025.
Hlína přináší hráčům ručně vytvořený svět z keramické hlíny, který je díky technologii fotogrammetrie převeden do 3D prostoru. Každá postava a prostředí jsou pečlivě modelovány ručně, což hře dodává jedinečnou vizuální identitu a atmosféru. Hráči budou moci volně prozkoumávat 3D prostor a interagovat s postavami vytvořenými z hlíny, čímž zažijí jedinečné prostředí, které se odlišuje od běžných herních titulů. Díky této technologii hra získává nezaměnitelný vizuální styl, doplněný o originální hudbu, což osloví jak fanoušky adventur, tak i milovníky uměleckých her kombinujících zábavu s hlubšími tématy, včetně osobních a společenských problémů.
Děj hry se odehrává ve městě Hlína, kde se hráči ujmou role Olivera, mladíka, který musí pečovat o svou matku poté, co ztratila práci. Místní továrna neustále zvyšuje své nároky na obyvatele města, což komplikuje život nejen Oliverovi, ale i jeho rodině. Při prozkoumávání města budou hráči odhalovat jeho skrytá tajemství a zažívat napínavé chvíle.
Součástí události Czech & Slovak Week bude na Steamu k dispozici unikátní demoverze hry, která slouží jako prequel k samotné hře. Hráči si tak budou moci vyzkoušet prvních několik úrovní a ponořit se do jedinečné atmosféry města Hlína.
Pro více informací o hře Hlína navštivte naši stránku na Steamu: Hlína na Steamu
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.