5 otázek pro tvůrce hry INFILTRIA

Miroslav Žák – 11/11/2024

Dnes jsme položili pět otázek studiu sectuZNET, které vydalo do předběžného přístupu svoji první hru INFILTRIA. Jde o akční RPG, kdy hráč řídí jednotku, která musí zamezit teroristům ovládnout evropské státy. Hra nabízí procedurálně generované prostředí.

Můžete trochu představit svůj tým a prozradit, kolik vývojářů na hře pracovalo?
Sme 3 členný team, dva z Košic a jeden z Prahy. Hru INFILTRIA som robil sám.

INFILTRIA

O hře víme, že běží na vašem vlastním enginu. Proč jste se rozhodli jít touto cestou, když nabídka hotových řešení je tak pestrá?
Zle sme to vysvetlili. INFILTRIA beží na Unity engine. Popri INFILTRII pracujeme na vlastnom 3D engine a na tomto engine pobeží hra, ktorá je ešte v skorom vývoji. Na tejto hre odprezentujeme náš engine.

Kde se vzala inspirace vytvořit hru s námětem vpádu teroristů do evropských zemí?
Chcel som akčnú rogulite hru, RPG prvky, súčasnú dobu, domáce prostredie, niečo čo tu nebolo a zároveň to zaujme ludí, pozitívne alebo negatívne.

V čem si myslíte, že je tato hra unikátní? A co nabízí váš RPG systém?
V hre je na výber zo 7 postav, ktoré reprezentujú skutočné špecialne jednotky a žoldnierov z európských krajín. Postavy majú unikátne vlasnosti a zbrane. K tomu je na výber z 3 talent stromov (útočný, obranný a vybalancovaný), vďaka ktorému môzte každý run hrat iným stylom. V hre je tiež odomykanie a vylepšovanie zbraní attachmentami, ktoré menia vlastnosti gameplayu. K tomu generované prostredie, nepriatelia, úlohy a loot prinesú hráčovi veľa znovuhratelného kontentu. Hru som sa snažil spravit náročnú a vybalancovanú. Nepriatelia medzi sebou spolupracujú a zatial čo jeden vás rushuje, druhý ho kryje a tretí hádže granáty. Hra má permanentnú smrt, takze dá hráčom zabrat.

INFILTRIA

Kdy plánujete hru dokončit? A uvažujete o dalším projektu?
Hru plánujem dokončit koncom roka. Ako som vyššie spomínal, propri INFILTRII pracujem s celým teamom na 3D engine.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články