Slídet
Studentka herního designu na FAMU v Praze.
Vendula Burešová
Praha
buresova.vendula@gmail.com
Miroslav Žák - 15/03/2023
Pět otázek studentům Herního designu na FAMU v Praze. Minulý rok zde skončil první ročník a studenti prezentovali své projekty. Herní design na FAMU je magisterský studijní obor zaměřený na intenzivní rozvoj v oblasti návrhu autorských počítačových her. Studenti a studentky prvního ročníku pracují v dílně Michala Berlingera (Amanita Design, Circus Atos) se zadáním „herní… Číst více
Miroslav Žák - 14/02/2023
Připravili jsme pro vás první díl rozhovorů se studenty herních oborů. Tyto rozhovory budou postupně vytvořeny se všemi školami, které nabízejí herní studium. V tomto prvním díle jsem vyzpovídal dva studenty FAMU – Herní design v Praze. Konkrétně jimi jsou Vendula Burešová a Kryštof Ježek.Vendula BurešováNa jaké škole studuješ? Co tě nejvíc baví na studiu… Číst více
Sdělte nám svůj názor
Zatím žádný komentář.
Ještě u nás nemáte účet? Registrujte se
Zapomněli jste heslo?
Budeme rádi, když nám pomůžete přidat chybějící hry do archivu, nebo doplnit chybějící informace do našeho archivu.
Na tomto webu používáme cookies především k zajištění jeho správné funkčnosti. Také nám pomáhají analyzovat návštěvnost stránek a v neposlední řadě slouží k poskytování funkcí sociálních médií. Můžeme sdílet informace o vašem používání webových stránek s našimi partnery pro sociální média, reklamu a analýzy, kteří je mohou kombinovat s jinými údaji, které jim poskytujete, nebo které shromažďují, když používáte jejich služby.
Nezbytné soubory cookie umožňují správné fungování webu tím, že podporují klíčové funkce, jako je pohyb na stránkách a přístup k zabezpečeným částem webu. Bez těchto cookies by webová stránka nemohla správně fungovat.
Analytické soubory cookie umožňují vlastníkům webů lépe pochopit, jak se uživatelé chovají na jejich stránkách tím, že anonymně shromažďují a poskytují informace.
Marketingové cookies slouží k monitorování uživatelů napříč různými webovými stránkami. Jejich účelem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a zajímavé pro konkrétního uživatele, čímž se stávají hodnotnější pro vydavatele a inzerenty.