

Český vývojář Jan Žižka přináší ambiciózní realtimovou strategii Machinefall, která hráče zavede do postapokalyptického světa, kde se zbytky lidstva snaží přežít proti nekonečným hordám mechanických brouků. S rozsáhlými bitvami, správou zdrojů a budováním základen se Machinefall stává hrou, která klade důraz na taktické myšlení a strategické plánování na globální úrovni.
Zničená Země a poslední naděje lidstva
Téměř celá lidská civilizace byla vyhlazena a města leží v troskách. Hráč začíná pouze s hrstkou přeživších, kteří se snaží vybudovat poslední pevnosti lidstva a čelit drtivé mechanické přesile.
Hlavním úkolem je rozšiřovat své síly, shromažďovat zdroje, budovat obranné komplexy a vytvářet silnou armádu, která se postaví zástupům smrtících strojů.
Hlavní prvky hry
Celá planeta jako bojiště
Machinefall nabízí obrovskou mapu Země, kterou můžete volně přibližovat – od orbitálního pohledu až na úroveň ulice. To hráčům umožňuje velet jednotkám v přímém boji i rozhodovat na strategické úrovni o osudu celého světa.
Tisíce jednotek na obrazovce
Hráči budou řídit masivní armády, které budou bojovat proti nekonečným zástupům mechanických nepřátel. Epické bitvy s tisíci jednotkami současně jsou jedním z hlavních taháků hry.
Budování základen a správa zdrojů
Hra nabízí komplexní systém budování a správy ekonomiky. Hráč začne s malými vesnicemi a postupně je přetvoří na velké průmyslové komplexy.
- Těžba surovin
- Výroba ve zpracovatelských továrnách
- Vylepšování jednotek a infrastruktury
Efektivní řízení zdrojů bude klíčem k přežití a postupnému získání převahy nad mechanickou hrozbou.
Strategie a taktika v jednom
Machinefall kombinuje mikromanagement bojiště s globální strategií. Hráči budou muset plánovat útoky, chránit své základny, expandovat a reagovat na dynamické hrozby, které se neustále vyvíjejí.
Machinefall přinese monumentální válečný zážitek
Český vývojář Jan Žižka staví ambiciózní realtimovou strategii, která osloví fanoušky epických bitev a postapokalyptických světů.
Pokud máte rádi masivní strategie, správu zdrojů a nekonečné bitvy s tisíci jednotkami, Machinefall bude hrou, která by vás neměla minout!
Miroslav Žák
České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.