Luck & Loot – Český roguelike s kostkami osudu vyšel 1. srpna 2025

Miroslav Žák – 04/08/2025

České studio SMARTcreative uvedlo na trh svůj nový titul Luck & Loot, rychlou a napínavou roguelike hru s unikátní mechanikou stavění vlastních kostek. Hráče zavede do prokletých říší Eldralith, kde se strategie mísí s chaosem a každý hod kostkou může znamenat vítězství… nebo konec.

 

Když strategie potká náhodu

Luck & Loot staví na originálním principu „dice-builderu“, kde si hráč během hry sestavuje vlastní sadu kostek s výměnnými a vylepšitelnými stranami. Každé rozhodnutí má zásadní vliv – slabší strany je možné obětovat, aby uvolnily místo silnějším schopnostem, ale špatná volba může znamenat rychlou porážku.

Hrdinové s vlastním osudem

Hráči mohou na začátku každého průchodu zvolit jednoho ze tří hrdinů, z nichž každý má unikátní sadu kostkových stran a vlastní motivaci, proč se vydává do nebezpečných hlubin Eldralithu. Cílem je projít pět různorodých dungeonů, každý ovládaný mocným bossem, a přitom čelit náhodným událostem, nepřátelským tvorům a nečekaným prokletím.

Retro pixelart a chiptune atmosféra

Luck & Loot kombinuje temnou fantasy estetiku s retro pixelartem a chiptune hudbou, čímž vytváří jedinečnou atmosféru připomínající klasické tituly z éry 8bitů – ovšem s moderním designem a hloubkou roguelike žánru.

Klíčové prvky hry

  • 3 hrdinové s unikátními sadami kostek
  • 4 plně přizpůsobitelné kostky
  • 5 dungeonů s výraznými bossy
  • 80+ vyměnitelných a vylepšitelných stran kostek
  • 40+ typů nepřátel a bossů
  • 40+ unikátních relikvií
  • 20+ silných vylepšení kostek
  • 36+ náhodných událostí
  • 16+ obtížnostních modifikátorů
  • Nekonečná znovuhratelnost díky kombinacím kostek, relikvií a náhodným událostem

Luck & Loot je k dispozici od 1. srpna 2025 a cílí na hráče, kteří mají rádi napětí, náhodu a strategické rozhodování. Ať už se rozhodnete hrát opatrně, nebo riskovat vše na jeden hod, kostky jsou vrženy – osud je ve vašich rukou.

Miroslav Žák

České a slovenské hry sbírám od roku 2001. Více než o samotné hraní se zajímám o vývoj a archivaci. Mojí hlavní zbraní je motivace.

Komentáře

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.

Související články