Vývojářské studio
Theodore Andy Minx
Vydáno
21. ledna 2025
Distributor
Freeware
Země vývoje
Platforma
Typ hry
Multiplayer
Ne

Popis hry

Na tomto projektu jsem si procvičila práci s 3D, naučila se víc o modelování a texturování a vrátila se k tomu, co dělám pro sebe – ne pro ostatní. Všechny modely jsou moje – hadi jsou hroznýši (Boa constrictor), kostel je inspirován především Morinville Downtown Catholic Church. Modely jsem tvořila v Blenderu a použila jsem Unreal, kde jsem vše poskládala dohromady, přidala oheň a světla.

„Klauzury“ – školní projekt 2024/25.

Ke stažení: ukázka hořícího kostela a hadů.
Pohyb: klávesy A+D (nebo šipky).

Vznikalo při neustálém přehrávání Satan’s Day od Powerwolf.

Hadi – stejně jako mnozí plazi – dokážou rychle změnit své chování bez výčitek. Jsou zvířaty, která ztělesňují pravou podstatu, upřímnost a sílu pod svou nádhernou slupkou ega. Jejich obranné mechanismy jsou často mylně vnímány jako agrese. A fakt, že musejí svou kořist pozřít vcelku – včetně srsti, peří a kostí – také jejich pověsti zrovna nepomáhá.

Po staletí byli hadi vykreslováni jako zlí, chladní, chtiví a agresivní.

Co je vlastně těch sedm smrtelných hříchů?
Nejsou to jen základní instinkty, které sdílíme s každým zvířetem?

  • Chtíč – není právě on klíčem k přežití a udržení života po staletí?
  • Chamtivost – není nejdůležitějším pudem v divočině potřeba zajistit si zdroje?
  • Závist – není úplně přirozená?
  • Obžerství – nepřejídají se zvířata, když mají příležitost, aby přežila horší časy?
  • Lenost – nebo jen šetření energie jako strategie přežití?
  • Hněv – není nutný k ochraně blízkých, duševně i fyzicky? Potlačený hněv, který nevypustíš na ty, co tě zraňují, často dopadne na ty, které miluješ.
  • Pýcha – opravdu bys chtěl odevzdat všechnu sebeúctu a plazit se u nohou těch silnějších? Není zdravá míra pýchy nezbytná pro přežití?

A nakonec:
Není „evil“ (zlo) pozpátku „live“ (žít)?

Ke stažení

Fotogalerie

Zatím žádné recenze.

0.0
Počet recenzí (0)

Sdělte nám svůj názor

Zatím žádný komentář.