Popis hry
Na tomto projektu jsem si procvičila práci s 3D, naučila se víc o modelování a texturování a vrátila se k tomu, co dělám pro sebe – ne pro ostatní. Všechny modely jsou moje – hadi jsou hroznýši (Boa constrictor), kostel je inspirován především Morinville Downtown Catholic Church. Modely jsem tvořila v Blenderu a použila jsem Unreal, kde jsem vše poskládala dohromady, přidala oheň a světla.
„Klauzury“ – školní projekt 2024/25.
Ke stažení: ukázka hořícího kostela a hadů.
Pohyb: klávesy A+D (nebo šipky).
Vznikalo při neustálém přehrávání Satan’s Day od Powerwolf.
Hadi – stejně jako mnozí plazi – dokážou rychle změnit své chování bez výčitek. Jsou zvířaty, která ztělesňují pravou podstatu, upřímnost a sílu pod svou nádhernou slupkou ega. Jejich obranné mechanismy jsou často mylně vnímány jako agrese. A fakt, že musejí svou kořist pozřít vcelku – včetně srsti, peří a kostí – také jejich pověsti zrovna nepomáhá.
Po staletí byli hadi vykreslováni jako zlí, chladní, chtiví a agresivní.
Co je vlastně těch sedm smrtelných hříchů?
Nejsou to jen základní instinkty, které sdílíme s každým zvířetem?
- Chtíč – není právě on klíčem k přežití a udržení života po staletí?
- Chamtivost – není nejdůležitějším pudem v divočině potřeba zajistit si zdroje?
- Závist – není úplně přirozená?
- Obžerství – nepřejídají se zvířata, když mají příležitost, aby přežila horší časy?
- Lenost – nebo jen šetření energie jako strategie přežití?
- Hněv – není nutný k ochraně blízkých, duševně i fyzicky? Potlačený hněv, který nevypustíš na ty, co tě zraňují, často dopadne na ty, které miluješ.
- Pýcha – opravdu bys chtěl odevzdat všechnu sebeúctu a plazit se u nohou těch silnějších? Není zdravá míra pýchy nezbytná pro přežití?
A nakonec:
Není „evil“ (zlo) pozpátku „live“ (žít)?