

V archivu Visiongame

V archivu Visiongame
State of War 2: Arcon

Popis hry
Jde o pokračování původní strategie State of War. Strategie v reálném čase rozšiřující obvyklé válečné příběhy o nové futuristické téma. Války jsou dobojovány a mocné korporace závislé na zbrojním průmyslu vytváří novou masovou zábavu pro miliony hráčů. Na bývalých výcvikových planetách se znovu prohání tanky a obří walkeři… Jen tentokrát nejde o životy milionů vojáků a civilistů, ale o miliardy, které utratí ve virtuální hře na válku. Vlivná zábavní společnost tak přišla s myšlenkou spojit unikátní prostředí výcvikových vojenských planet s technologií Neuronetu v nový typ bojové hry, ve které by proti sobě lidé bojovali dálkově ovládanými stroji. Pro potřeby takové zábavy bylo prostředí planetárního systému Nakira jako dělané. K rozběhnutí projektu byly třeba jen minimální úpravy planet a hra brzy dokázala vydělat prostředky na údržbu a obnovu celé soustavy.