Hartross - Red Rhapsody
Popis hry
Real-time strategie, která měla za cíl vnést nové nápady do tohoto žánru. Měly být použity takové vychytávky jako otrávený plyn chovající se v závislosti na směru větru a podobně. Dimension Hartross vyvíjel tým Rayvision. Zima Software projevila zájem o distribuci, ale v té době produkovala další dva velké projekty, které ji braly všechen čas a úsilí Mutarium a Polda. V průběhu vývoje byl projekt několikrát pozastaven a zase oživen. Hra se potýkala z problémovým enginem. Kvůli střídaní programátorů na projektu se z něj stalo něco, co nikdo nedokázal vyladit. Hra měla obsahovat tři znepřátelené strany: Lidé, Xaivové a Erkané. 40 propracovaných levelů a náhlé dějové zvraty. Ambiciózní byla podpora multiplayeru a to rovnou pro 8 hráčů. Ve hře mělo být na 75 typů jednotek a 55 typů budov.