15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Martin Klíma o konci ALTAR Interactive - (článek LEVEL)

S Martinem Klímou, spoluzakladatelem brněnského "deskového" Altaru, jsme si povídali o zániku ALTAR Interactive již před Vánocemi, jako člověk, který vedl vývoj obou dílů UFA, Fish Fillets i Original war, působil Martin v ALTAR Interactive již od samotného založení této sesterské firmy původního ALTARu. Na podzim loňského roku se přestěhoval z Brna do Prahy.

Proč jsi odešel z Brna?

Dostali jsme se do takových problémů, které jsme nebyli schopni překonat. Firma ALTAR Interactive je na své cestě ke zrušení. Náš tým, který měl vlastní technologii a zkušenosti, převzali lidé z Bohemia Interactive, kteří mají společnost, jejiž jméno nechci zatím sdělovat. A ti lidé z Brna se teď budou jmenovat ALTAR Games, nebo ALTAR Entertainment nebo tak nějak.

Ti lidé z BI jsou tíž, pro které pracuješ v Praze?

Ano. To je pravda. Já dělám producenta pro jeden nový projekt a společne s Robertem Hoffmanem jsme součástí firmy IDEA Games, která patří stejným lidem jako Bohemia Interactive. IDEA Games bude servisní firma pro projekty studií, jako ALTAR Games nebo Black Element Software a dalších. Budeme navazovat kontakt mezi našimi vývojáři a zahraničními vydavateli.

Mohl bys okomentovat konec ALTAR interactive?

Není moc co komentovat. Bylo to fajn, hodně jsme se naučil a doufám, že i mojí spolupracovníci.

Co dodat je vidět, že z toho Martin nemá dobré pocity to asi nikdo z nás! Ale přece jenom udělaly kus dobré práce která i po letech úspěšně pobaví a zpříjemní chvíle volného času. A proto Díky!!!