15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Komentář ke konceptu 2

Nejoriginálnější koncept

Stará proroctví a sirotek vychovávaný příbuznými, to je poslední dobou hodně profláklé téma (ať už se ten sirotek jmenuje Harry Potter, Frodo Pytlík nebo Luke Skywalker :o). Že by desetinka bodu k originalitě za to, že pěstounem tentokrát není strýc ale dědeček? Ne, takhle jednoduché to nebude...

Autor moc nenapsal, o čem hra bude - z popisu vyplývá, že nejspíš o ničem, a to je dneska spousta her, takže tady taky žádná novinka.

Ale za tu vesnickou monarchii bych přeci jen nějaký bodík udělil, čímž se koncept posouvá v originalitě na první místo. Možná i proto, že je to jediný koncept v soutěži :o)

Nejpropracovanější koncept

Co si budeme povídat, propracovaný koncept vypadá jinak. Nemám teď na mysli takové poddružnosti, jako popis, jak se hra hraje, z jakého pohledu vidí hráč postavu, jak se postava ovládá a co může dělat, jak jsou koncipované mise či lokace apod. - to nikoho nezajímá. Mám samozřejmě na mysli demografický rozbor cílové skupiny, barevné grafy předokládané prodejnosti (z toho nejméně 2 koláčové), křivku rostoucích zisků případného investora zakončenou nákresem luxusní vily na Seychelách a další nezbytné náležitosti herního konceptu.

Na druhou stranu je vidět, že autor si na konceptu dal opravdu záležet, a vtělil do něj všechny své názory na život, vesmír a vůbec, především pak svůj názor na spravedlivé uspořádání společnosti. Přičtu-li to, že se kvůli tomu patrně naučil i číst a psát, pak mi nezbývá, než odměnit jeho snahu prvním místem i v této kategorii.

Nejreálnější koncept

Takže si to shrňme. Na začátku bude hra poměrně jednoduchá, a lineární, může navštívit několik menších a méně důležitých planet, jako například Zemi. Takže vymodelujeme Zemi (to asi nebude nic těžkého, je to sice asi půl miliardy čtverečních kilometrů, ale spousta z nich jsou nudný oceán) a další nedůležité planety... no, a pak se to začne větvit...

To mi přijde jako poměrně reálný plán, co vy na to? Bohužel, na první místo to nestačí. Ostatní soutěžící neposlali nic, takže předpokládám, že nechtějí dělat žádnou hru, a to mi přijde mnohem reálnější...

Nejsrandovnější koncept

No, nevěděl jsem, jestli se smát, nebo plakat... ale vzhledem k tomu, že u ostatních 0 soutěžních příspěvků jsem se ani nesmál, ani neplakal, navrhuji udělit tomuto příspěvku v této kategorii první i poslední místo.

Největší hovadina

Okay, tak tuhle jedinou cenu by to asi vyhrálo, i kdyby do soutěže přišlo více příspěvků...

Vláďa Chvátil
Games desinger
ALTAR Games