15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Komentář ke konceptu

Hrubý nástin příběhu hry spíše vyvolává dojem, že půjde o strategii ve stylu Duny. Co si autor představuje pod pojmeme "akční adventura" nikde nevysvětluje. Když se zmiňuje o plnění úkolů, zcela chybí objasnění toho, o jaké úkoly půjde. Vyjmenovaná prostředí, kde se děj může odehrávat, nic neříkají, neboť jsou obecná a povšechná. Chybí také jakákoli specifikace zmíněných schopností a výbavy, není ani naznačeno, jakým způsobem mohou být použity získané peníze.

Autor slibuje nelinearitu průběhu díky možnosti cestovat na různé planety. Schází ovšem vysvětlení, jakým způsobem bude získávat přístupové kódy a hlavně proč. Jakou roli hrají různé planety? Ty mají být obydlené jinými rasami, ale přitom na různých planetách žijí ty stejné národy? Koncepce světa a příběh v souvislosti s hrubě popsanými možnostmi hry postrádají logiku.

Marketingově lze navíc žánr velmi těžko zařadit. Má jít o adventuru proloženou pasážemi letové simulace, sci-fi mixovanou s fantasy (jak napovídá možnost magických dovedností). Nejasně propracovanému designovému konceptu tyto aspekty výrazně ubírají, než aby přidávaly na hodnotě.

Vzhledem ke stručné a neucelené formě nelze považovat předložený text za koncept, ze kterého by mohla vycházet jakákoli designová dokumentace. Není bohužel ani výčtem featur, které by mohly hráče a distributory k tomuto projektu přilákat. Vzhledem k naznačené šíři možností není ani možné o hře uvažovat jako o flashové hříčce. Text totiž také postrádá zmínky o formátu, rozsahu, platformě apod.

Lukáš Veselý
Project Manager
ALTAR games
http://www.ufo-afterlight.com/