15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Výherce soutěže o nejlepší koncept

Autor: Filip Brůcha

To, oč v této hře běží, jsou vesnice. Píše se rok 2306 a tradiční vesnický život už téměř neexistuje a to jak na celé Zemi, tak i na ostatních planetách, které se lidstvu podařilo objevit a navázat kontakt s tamní civilizací. Hráč se vtěluje do role Jana Dobrotivého, vesnického (zhruba osmnáctiletého) kluka, sirotka žijícího pouze se svým dědečkem. Ten mu ještě před svou smrtí prozradí, že jeho rodiče byly ve skutečnosti monarchové zastupující intergalaktický vesnický systém a on, že je podle desítky let starého proroctví určen k záchraně tohoto vzácného jevu. Jan Dobrotivý se tedy vydává do světa (galaxie), aby stanul na pomyslný trůn vesnických buranů a spolu se svými poddanými se postavil proti metropolitní společnosti, jež v tuto dobu prožívá zlaté časy.

Žánrově by hra měla spadat pod akční adventury, ovšem obsahuje i prvky vesmírné simulace. Tyto prvky hráč využije při přepravě z planety na planetu a měl by tedy mít možnost veškeré volnosti pohybu. Ovšem to mu z počátku nebude nic platné, poněvadž může navštívit jen několik menších a méně důležitých planet, mezi které se tedy počítá i planeta Země. Aby je mohl navštívit, bude během postupu hry získávat přístupové kódy, které ho pustí přes obranný systém určité planety. Dá se tedy říct, že hra zprvu bude spíše lineární, ale zhruba v polovině se tento stav začne měnit.

Kromě záchrany vesnického života obdrží Jan D. mnoho jiných sekundárních úkolů, jejichž splněním většinou získá odměnu v podobě peněz, výzbroje, schopností atd.. V tomto projektu se pochopitelně nachází mnoho různých ras, jmenuji tedy tři nejdůležitější: Nejhorší je národ Metropolitanů, který má pod kontrolou drtivou většinou planet, na kterých buduje své megalomanské projekty podporující městský život. Pak tu jsou Nomádi, lidé bez stálého domova, živící se obchodem s odpadovým zbožím. No a nakonec je tu pro hráče primární rasa a to národ Vesničanů. Proti svým protivníkům bude hráč kromě klasických střelných zbraní, krumpáčů, lopat a dalších používat i sílu své vesnické vůle, což je jiný název pro magii.

Velkou výhodou Metropolitanů jsou sice nové technologie, ať už v podobě zbraní, tak i vozového parku, ovšem i oni mají pár záporných vlastností. Stejně tomu je i u ostatních národů – každá civilizace má tak oproti těm ostatních nějaký bonus, ať už právě v podobě technologií, tak i ve schopnostech atp.

Nyní trochu nastíním úkoly, které na hráče čekají. Ty by měli být skutečně různorodé a odehrávat se budou ve mnoha odlišných prostředích – ve vesmíru, v teplých a studených krajích, na zelení porostlých planetách a nebo naopak na planetách tvořených jednou velkou pouští. Jak bylo řečeno primární úkolem je záchrana vesnického života a s tím i souvisí zmenšení metropolitánské moci. Většinou tedy půjde o postupné ničení městských civilizací a zakládání vesnických oblastí., přičemž se to vždy trochu zvrtne.

První komentář obstaral Izmi (Lukáš Veselý) - Project Manager ALTAR games
Druhý komentář obstaral Vláďa (Vláďa Chvátil) - Games desinger ALTAR games