15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Historie Faraway Studia

Začátky Faraway Studia se datují přibližně od zimy 2004, kdy tehdy jediný “člen” ještě nezaloženého studia, Roman Navrátil, začínal postupně pracovat na příběhu naší první společné hry, tehdy ještě bezejmené adventury s prvky hororu odehrávající se o Vánočních svátcích v horské vesničce odříznuté od světa díky sněhové vichřici. Zhruba na jaře roku 2005 se přidávají grafici Alcado a Yenkee, čímž je vlastně vytvořen (ještě stále bezejmenný) tým, postupně začínají práce na grafice, scénář je v té době dokončen zhruba tak ze 70%. Na přelomu června a července stejného roku, je definitivně vytvořen tým a z několika možných názvů volíme právě Faraway Studios. Bezejmenný projekt tak nějak “oficiálněji” dostává pracovní název “Until Im gone”. Oznamujeme “oficiálně” náš projekt, který se postupně dostává do jakéhos-takéhos povědomí hráčů jak v české republice tak v zahraničí. Datum vydání našeho prvního projektu je stanoveno na zimu 2005 a datum se v té době jeví reálně… Přichází ovšem komplikace a začíná být jasné že zimu 2005 nestihneme. Tou dobou se už v týmu vystřídalo několik lidí, převážně grafiků, hlavním problémem se však ukazují WME programátoři, v té době je v týmu už 4 programátor. Nové release datum je stanoveno na květen 2006 a jak jinak, i v této době se jeví opět reálně. Okolo února 2006 kdy do týmu nastupuje v pořadí už 5. WME programátor se situace okolo členů týmu v podstatě stabilizovala a víceméně zůstává stejná dodneška.

Tvrdé jádro:

Roman Navrátil (aka “roamn“)
Team leader, game design, grafika scén

Petr Starý (aka “Hooke”)
Hlavní programátor

Kamil Mlčák (aka “Alcado”)
Modeler postav, animátor

David Jankes (aka “Yeenke“)
Modeler postav

Odkazy na VISION:
Until im gone - první projekt týmu
Until im gone - Screenshoty
Stránky studia