15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Historie Bohemia Interactive Studio

Před pěti lety jedna cesta skončila, a jiná začala... 22. červen 2001: Malý český vývojový tým jménem Bohemia Interactive Studio vydává svou prvotinu, akní PC titul

Operace Flashpoint, distribuovaný Codemasters. Nikdo z nás nemohl předvídat, kam až tato cesta povede. O pět let

později se ohlížíme zpět na neuvěřitelnou cestu, na kterou se hra a společnost od té doby vydaly.

"Sen a ambice, které jsme měli o propracované, rozsáhlé hře simulující vojemský konflikt, o hře, která nabízela

možnost volby, velké množství jednotek a vozů, opravdu zasáhly statisíce hráčů, kteří hru svižně dotáhli k více než milionu prodaných kopií."

"Posledních pár let jsme těžce pracovali na naší nové PC technologii, poháněni naší pokračující vizí otevřeného a extrémně velkého živého virtuálního světa, který bude ztělesněn v naší nové hře Armed Assault."

Armádou osvědčená technologie Hloubka a rozsah Operace Flashpoint vedla ke kontaktování společnosti americkou armádou ohledně vývoje vojenského tréningového simulátoru. Toto vyústilo ve vytvoření našeho australského vývojového studia BIA, a také ve spoluvývoji vojenského tréningového simulátoru VBS spolu s Coalescent Technologies. BIA stále sílí, celosvětové vydání VBS2 se očekává v prvním čtvrtletí 2007.

Nový Projekt: Armed Assault Dlouho očekávané vydání xboxové verze Operace Flashpoint v roce 2005, které skočilo počtem kladných recenzí, bylo závěrečnou kapitolou Operace Flashpoint v naší historii. Nášdalší projekt, ohlášený na E3 2005, bude Armed Assault na PC.

V Armed Assault chceme dát hráčům podobný pocit velikosti a záběru možností, který jim náš předchozí titul dal, stejně jako samozřejmě přenést naši technologii do nové generace. ArmA se spoustou vychytávek a aspektů bude obsahovat:

Vlastnosti enginu/hry:
- ostrov o velikosti cca 400km2. Bohatě osídlený s hojností staveb.
- Simulované faktory životního prostředí a okolní divočiny.
- ejnovělší HDR osvětlování, normálové mapy a pixel shadery, stejně jako vylepšená sluchová simulace.
- Příběh tažen kampaní pro jednoho hráče v pohlcujícím a uvěčitelném světě.
- intenzívní multiplayer velkého rozsahu se 100 a více lidmi online.
- spousta MP modů s přepracovaným a optimalizovaným "skoč-do-hry" (jump-into-play) kódem.
- rozsáhlé editační a modderské možnosti a komunitní podpora.


Nové technologie, nové možnosti "Spousta věcí se od vydání Operace Flashpoint změnila a technologie ušly dlouhou cestu kupředu. V naší nové hře Armed Assault můžeme využít všelijaké moderní technologie, o kterých se nám za dnů Operace Flashpoint jen zdálo, jako grafické shadery, směřování toku dat v pozadí. Co se nikdy nezměnilo, je naše vášeň pro tvoření unikátních a inovativních her, které jdou za hranici jednoúčelové zábavy. S Armed Assault jdeme ještě dále co se týče upravitelnosti uživatelem a uživatelského skriptování."

Říká Ondřej Španěl, Vedoucí programátor Operace Flashpoint a Armed Assault a spoluzakladatel Bohemia Interactive.

Zdroj: http://www.bistudio.com/