15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

NECROMANIA: Trap of Darkness

Strategie hry:
Princip NTOD je jednoduchý - hráč musí prohledat level, najít klíče od bran blokujících postup do dalších částí úrovně a zároveň objevit, získat a poskládat posvátný klíč - Skullkey, který otevírá magickou bránu do další úrovně. Realizace je mnohem složitější, protože se stejného cíle snaží dosáhnout různý počet soků. Hráč navíc při smrti ztratí všechny sesbírané věci - tím může výrazně pomoci protivníkovi k vítězství v levlu. Síla každé postavy je omezená a s délkou života ubývá. Prostředí jednotlivých úrovní je agresivní, útoky všudypřítomné havěti a nepřátel urychlují úbytek energie. Jednou ze základních bojových technik ve hře je kladení pastí a jejich zákeřné kombinování s nástrahami prostředí. To vše stojí každou postavu (autora pasti i její oběť) spoustu sil - boj se tak přesouvá k magickým místům, Mana Poolům, kde je možné manu doplnit. Sílu může postava čerpat i mimo Mana Pool - zabitím nepřítele. Každé herní prostředí obsahuje navíc množství smrtících pastí, kterých lze využít buď k eliminaci nepřátel, nebo v případě nepozornosti či neschopnosti i k likvidaci vlastní.

Hodnocení hry:

Vyšla recenze v časopise SCORE 104: Necromanii se podařilo rozčeřit hladiny stojaté herní vody a vnést do tohoto průmyslu nové prvky a zábavu. Originální a především nakažlivě zábavná hra. Celkové hodnocení: 73 %

Vyšla recenze v časopise LEVEL 93: Umělá inteligence si vede nad míru zdatně, žádných laciných fragů na úkor AI se nedočkáte.Grafika je zdařilá, hudba se také velmi povedla. V multiplayeru tkví síla a zábavnost Necromanie, pokud bychom hodnotili samotný multiplayer a ne hru jako celek, určitě by na osmičku dosáhla. Celkové hodnocení: 6,5 z 10

Vyšla recenze na německých stránkách Gamigo.de: Zvlášť sympaticky působí lesní svět, před kterým místy bledne i samotné Diablo 2. Stromy pomalu kývající se ve větru nebo řeka plynoucí přes mrtvou krajinu pod větrem rozháněnou mlhou, která místy morfuje ve tvář smrti, se starají o velmi pochmurnou náladu. Pro Necromanii mluví velice příznivá cena, působivá hudba, humor, design hry, který umožňuje velmi rychlý vstup do hry a velice napínavý a zábavný multiplayer. Ten, komu něco vadí na Diablo 2 a má rád mlátičky, zábavu a multiplayer, by se měl podívat na Necromanii. Celkové hodnocení: 73 %


Popis světa:

Vězení
Podzemní komplex věznic skrývá ve svých útrobách množství nepříjemných překvapení. V kamenném bludišti už našel svůj konec bezpočet chrabrých bojovníků. Jejich kostry lemující stěny a podlahu katakomb varují odvážlivce před nepřeberným množstvím pastí, které v sobě labyrint ukrývá. Mezi nejnebezpečnější patří jako břitva ostré gilotiny, na jejichž ostří nikdy nezasychá krev neopatrných hrdinů. Na ty opatrnější čeká obrovské nebezpečí v podobě plamenů sršících ze stěn chodeb. Vlhké zdivo cel je líhní jedovatých pavouků a přerostlých krvelačných krys. Havěť je dotěrná na každého, kdo vstoupí do jejího ponurého království. Nikoho nenechá na pochybách, že je nevítaným hostem. Přesto patří svět podzemních chodeb a zatuchlých cel mezi ty nejjednodušší, s jakými se lze v Nekromanii setkat. Pravidelnost bludišť předurčuje lokace tohoto světa k tomu, aby se v něm bojechtiví elévové naučili základům pravé taktické hry.

Les
Čarovný les se rozkládá ve východním cípu Nekromanie. Řeka Stragyr, která pramení v Černých horách a protéká Lesem, zavlažuje stromy pradávnou magickou silou. Staleté oživlé stromy nedovolí nikomu, kdo naruší kruh jejich temné síly, aby našel cestu ven. Vlastními „těly”, kmeny a větvemi, tvoří pohyblivou a neproniknutelnou hradbu. Z jedy prosáklé země se navíc dnem i nocí zdvihá hustý opar smrtící mlhy, v jehož zajetí ztratí orientaci i protřelý bojovník. Čarovný les je domovem zákeřných hadů, kteří se nepozorovaně přiblíží k oběti a ve vteřině otráví tělo odvážlivce prudkým jedem. Skutečnými pány lesa jsou však Melchorové - bloudící duše zabitých bojovníků. Jediný chladný dotyk Melchorova studeného pařátu dokáže vysát všechnu manu z těla nevítaného hosta. Takto nasbíranou magickou energii potom shromažďují v posvátných sloupech - berzarech. Kamenné berzary promění manu na smrtící popel - jen blázen by chtěl na vlastní kůži pocítit jeho zhoubné účinky. Jistě by to byl jeho poslední zážitek v zemi Nekromanie…

Jeskyně
Jeskyně se nacházejí pod masivním hřebenem Černých hor, které tvoří jihovýchodní hranici Nekromanie. Řeka Stragyr je zčásti zatopila, proto může být průchod některými chodbami obzvláště složitý. Jeskyně spolu vytvářejí nepřehlednou spleť chodeb a slepých uliček, které se staly domovem pro roje vampýrských netopýrů. To však ani zdaleka není jediné nebezpečí, které hrozí každému návštěvníkovi při vstupu do jeskyní. Hluboko pod Černými horami se nachází jedno z posledních prastarých vřídel temné moci Nekromanie - Astrongrodth, odkud vyvěrá i řeka Stragyr. Z tohoto místa pronikají do jeskyní puklinami ve skalách ohnivé jazyky. Jejich ničivá síla srazí k zemi každého, kdo by se nepozorně přiblížil. Stejně velké nebezpečí představují i nastražené pasti, chránící průchody na druhou stranu horského masivu. Nabroušené hroty oštěpů často odradí i ty nejodhodlanější hrdiny před dalším postupem v cestě…

Skály
Na úpatí Černých hor ční k nebi Hrad bolesti - poslední bašta Nekromanie. Jedině odtud je ještě možné vést útoky proti vojskům Světla. Cesta na vrchol však vůbec není jednoduchá. Z Astrongrodthu pronikají na povrch horké jedovaté výpary a magické ohnivé střely. Skalní stěny jsou kluzké a úzké terasy zrádné. Jediné zaváhání znamená jistý pád do bezedné hloubky. Proto je třeba napřed dobře zvážit každý krok. Už ten příští neuvážený může znamenat předčasný konec všeho snažení. Cestu nahoru navíc stěžují i jedovatí škorpióni přebývající ve skalních puklinách. Vůbec nemají v oblibě, když jim někdo nepozvaný vstoupí do revíru. Uvědomte si, že těmi vetřelci jste právě vy! Asi není třeba zdůrazňovat, že „výlet do Černých hor” představuje po technické stránce nejobtížnější část dobrodružství, jehož úspěšné zvládnutí si vyžaduje dokonalou znalost terénu. V tomto světě mají šanci jen zkušení a ostřílení bojovníci a i ti se na skalních stěnách pořádně zapotí. Ve světě skal si jistě nebudete moci stěžovat na nedostatek rušných momentů.

Optimální konfigurace:
- CPU: 700 Mhz
- RAM: 192 MB
- OpenGL kompatibilní grafická karta, 16 MB video RAM (GeForce 2 MX)
- DirectSound kompatibilní zvuková karta (surround, quatro)
- OS: Windows 95/98/ME/2000/XP
- DirectX 8
- klávesnice, myš
- 400 MB volné na HDD


Hra vychází v reedici, doporučená koncová cena je 299 Kč. Reedici distribuuje společnost US Action.

Oficiální stránka NECROMANIA: Trap of Darkness