15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Interview o HL2:Original War modifikaci

Připravil jsem si pro Vás interview s alien_hunterem, vedoucím týmu AL Development. Tento tým už několik měsíců vyvíjí modifikaci pro Half-life 2 z prostředí světa Original War. Enjoy it!



MYdla: Můžeš se našim čtenářům představit a prozradit na čem si v poslední době pracoval?

Alien_hunter: Mé ctěné jméno je Jindřich Mika, je mi 17 let a pracuji s týmem AL Development průběžně. Za sebou nemám zatím žádný konkrétní dokončený projekt :-) Nicméně do HL/HL2 dělám už dlouho. Byl jsem také redaktorem serveru thelambda.sk.

MYdla: Co tě vůbec vedlo k tomu tvořit modifikace?

Alien_hunter: Ani nevím :o) Především zřejmě Valve Hammer Editor (tenkrát Worldcraft), protože je to perfektně provedený map editor. A celkově hra Half-Life mne zaujmula, takže modaření byla jasná volba ;-)

MYdla: Proč pracuješ na modifikaci právě o hře jako je ORIGINAL WAR?

Alien_hunter: Protože Original War je extrémně geniální strategie a hodně na mne zapůsobila. Už za dob HL1 jsem přemýšlel o zkloubení těchto dvou vášní - HL a OW :o)

MYdla: Kolik lidí pracuje na současném projektu nyní a kolik už odešlo?

Alien_hunter: Právě teď aktivně 5 lidí a "odešli" dva. Respektive jsem je ani přímo nepřijmul přímo do týmu, protože jejich schopnosti nebyly dostatečné. Ani nevlastnili HL2.

MYdla: S čím se začalo při takové práci? Přece jenom jde o dobré plánování a rozdělaní práce.

Alien_hunter: Ze začátku jsem já vytvořil první mapu. Ale celkově jsem svému týmu (OW části AL Development) dal volnou ruku. Teď už jsem se poučil a plánuji co to jde :o)

MYdla: První verze by měla mít jen multiplayerovou formu. Kampaň ta bude hotová kdy?

Alien_hunter: No, to ti bohužel přesně zatím říct nemohu. Záleží moc na tom, jak se domluvíme v Brne s panem Chvátilem na příběhu. Rozhodně to potrvá nejméně rok. Možná, že to není moc dobrá zpráva, ale uteče to jako voda a SP verze bude o to dokonalejší.

MYdla: Po stránce grafické nevypadají modely budov špatně. Kolik práce dá vytvořit takové modely a co je třeba umět pro jejich tvorbu?

Alien_hunter: Tato otázka pro mě moc dobrá není :o) Co se týče modelů, tak je master Linhi. Ovšem z toho co já vím, tak takový model například siberitového dolu při plném výkonu zabere dva dny. První den tvorba přesné geometride dle předlohy a druhý den texturování. Ale mnohdy to z časových důvodů trvá mnohem déle.

MYdla: Kolik map bude HL2: OW obsahovat?

Alien_hunter: Jde o to kdy :-) Těsně po vydání příští měsíc pouze čtyři, ale jejich počet poroste s každým updatem.

MYdla: Jak implementujete RPG prvky do modifikace?

Alien_hunter: Tato část je zatím nevyřešena, původně jsem myslel, že i do MP části zaimplementujeme RPG prvky, ovšem spíše to vypadá až na SP. A v SP se projeví stejně jako ve strategii, tzn. jako voják budete střílet rychleji, přesněji, atd.

MYdla: Co tobě nebo tvému týmu dělalo největší problémy při práci na HL2: ORIGINAL WAR a naopak, co bylo nejednoduší?

Alien_hunter: Největším problémem je motivace. Je opravdu potěšení, když někdo přijde na forum a napíše nějaký text, který nás podpoří. Nejjednodušeji tedy šla práce podpořená motivací z odezvy hráčů.

MYdla: Máš v plánu do budoucna další projekt?

Alien_hunter: S HL2 skončím zřejmě hned po dokončení HL: OW. Ale pokud by někdo v týmu přišel s dobrým nápadem, tak se rád vrátím.

MYdla: Neohrozil konec ALTARu nějak tvůj projekt?A co si myslíš o jejich krachu?

Alien_hunter: Náš projekt na Altaru přímo nesouvisí, takže ne. Nicméně nic to nemění na tom, že je krach Altaru nepříjemná událost. Byl to skvělý tým a teď už to asi nebude jako předtím.

MYdla: Co si myslíš o české herní scéně?

Alien_hunter: Jeje, široké téma. Opravdu mám rád české hry, protože mají nápad. Například i na HL2 jsem postrádal potřebnou atmosféru. Sice tímto hned skáču do RTS a ne do FPS, ale v Original War mě příběh dokonale vtáhnul do hry a opravdu jsem si hru užíval od začátku až do konce. Svůj život si skoro bez OW ani nedokážu představit :-)

MYdla: Jak se bavíš ve volném čase?

Alien_hunter: No, bavím se jako normální člověk v mém věku. Tudíž hospody, koncerty, hry a zábava. :o)

MYdla: Co bys chtěl sdělit našim čtenářům?

Alien_hunter: Fanděte nám, čím více podpory, tím více se do toho opřeme, je to přímá úměrnost :-) A hlavně počkejte na SP verzi, protože se v ní (příběhově) ukáže to, co jste v OW neviděli a doplní to příběh :-)

Za celý tým Vision ti děkuji za zajímavý rozhovor a přeji ti, aby váš projekt uspěl i v mezinárodním měřítku!

Adresa webu této modifikace:
http://owmod.thelambda.sk/