15.1.2007 9:02
Rozhovor Faraway studios
Rozhovor nejen o Until I’m Gone..
Více...
21.12.2006 19:44
Sběratelské předměty s motivem hry Armed Assault!
Přinášíme tiskovou zprávu IDEA Games..
Více...
18.12.2006 16:07
Alpha Prime - Video
Podívejte se kdo pracoval na AP..
Více...
18.12.2006 16:06
Armed Assault - Bonusové screenshoty
Podívejte se..
Více...
18.12.2006 16:06
Dárek od BIS
Novoroční dárek pro hráče ArmA: Armed Assault!
Více...
17.12.2006 17:13
Alpha Prime - Demo screenshoty
Podívejte se na screeny...
Více...
17.12.2006 16:53
Nová Videa
Přidána nová videa do sekce..
Více...
13.12.2006 14:30
Arma v Německu!
nejprodávanější titul..
Více...
11.12.2006 23:09
Tisková zpráva - IDEA Games
ArmA: Armed Assault v české lokalizaci je k dispozici na internetu.
Více...
10.12.2006 20:20
Rozhovor s Prohibited
Další moje otázky jsem směřoval na nově vzniklý tým Prohibited..
Více...

TOPlist

Překlad zatím nejnovějšího článku o Vision

Další informace o Vision

Vision byla velmi pozitivním překvapením, když jsme navštívili ALTAR. Počítačové hry obecně miluju, a RPGčka samozřejmě nejsou výjimkou. Tu a tam jsem předtím pár zpráv o této hře přečetl, stejně jako pár zpráv na fórech od Vlaady. Pamatuju si jak psal, že už teď je to jedno z nejlépe vypadajícich RPGček, a taky, že jsem o tom nebyl tak docela přesvědčen. Teď ale na druhou stranu musím připustit, že jestli není ta nejlépe vypadající, tak k tomu má určitě blízko. Výborně!

Systém Visionu je unikátní v tom, že vypadá “realisticky.” Sledovali jsme jak Vlaada nastavuje gladiátorský typ hry bitvy mezi např. dvěma týmy o třech bojovnících. Můžou dobře spolupracovat, aby se vyzkoušeli a překonali navzájem, a vypadalo to skvěle. Můžete sledovat, jak válečníci uhýbají, odrážejí rány, ustupují a všeobecně se snaží si navzájem pomáhat mezitím co tohle provádějí. Pak najednou mohou jednomu z nich vyrazit meč z ruky. To může vest k pokusům ostatních dostat ho bezbranného, a k jeho střemhlavého běhu a pokusům najít jinou zbraň. Někdy má štěstí a sebere spadlou kamarádovu zbraň, a někdy ne.

Další část, jež byla úchvatná na bitvách, jejímiž svědky jsme byli, byla AI. Myslím si, že je to velice důležitá součást hry pro jednoho hráče, a ve Vision se zdála být opravdu zručnou! Jednotky se mohou vzájemně podporovat, stahovat se a hledat alternativní zbraně, když jsou odzbrojeny, a spoustu jiných pěkných chování. V systému sice bylo občas pár vážných závad, ale hra má ještě daleko k dokončení, a nakonec může být fantastická. Velmi ambiciózní, tedy dělající pád mnohem delší, ale z toho co jsem viděl, mají VELMI dobrý začátek.

Další úchvatnou částí Vision byly animace. Můžete vidět hrdinu, jak se chytá plotu a přeskakuje ho velmi obratně a se stylem. Můžete ho vidět, jak šplhá na střechu, skáče dolů a sjíždí kopec, vypadaje čistě. To má taky pár chyb, ale pokud je to provedeno perfektně, může to zlikvidovat cokoliv co jsem kdy viděl.

Dohromady mám opravdu rád typ boje, kde je zaměření na odrážení ran a uhýbání, místo stovek zásahů. Ať je osoba tuhá. jak chce, může zemřít jednou dobře mířenou ranou mečem. A dokonce I malý hnusný ork může jednu takový “jeden ku milionový” šťastný úder mít. Ovšem, že ve Vision jednou šťastnou ranou nezemřete, protože realismus by v tomto případě zlikvidoval hratelnost, ale nečekejte, že jich zvládnete hodně.

Teď jsem nemluvil o ničem jiném, než enginu Vision, a že může být tak dobře vypadající, jak chce, pokud je hra nudná. O tomhle vám ale moc říct nemohu, protože jsme se o tom moc nedozvěděli. ALTAR potřebuje mít na to připraveného vydavatele před tím, než o tom budou chtít vypustit více informací. Vlaada slíbil povolit nám o tom interview co nejdříve, nicméně až potom, co bude tento problém vyřešen. Takže vše co mezitím mohu říct je to, že boj a animace hry vypadají fantasticky, a pokud vypustí tak ambiciózní projekt, jak doufají, budeme mít skvělé nové rpg na hraní v roce 2006!